تور کروز اروپا

  • تاریخ اولین برگزاری ۱ فروردین
  • مدت اقامت از
    ۱۲ شب و ۱۳ روز
  • شروع قیمت با تخفیف از ۳,۴۹۰ یورو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران بخش تورهای اروپایی عمونوروز به شماره 09336486859 تماس بگیرید.

  • شروع برگزاری ۱ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ اعتبار: پنجشنبه / ۳۱ خرداد
هتل(ها) اتاق دو تخته اتاق یک تخته انتخاب
هتل چهار ستاره
۳,۴۹۰ یورو۵,۴۹۰ یورو

جزئیات تور

شهر مبدأ: تهران
محل حرکت تور: فرودگاه امام خمینی
تاریخ ارزان‌ترین قیمت: ۱ فروردین
درجه سختی: متوسط
محدوده سنی: نوزاد تا بزرگسال
بلیط رفت و برگشت
ترانسفر به فرودگاه
ترانسفر به هتل
ویزای توریستی
تور لیدر فارسی زبان
ترانسفر بین شهری
اقامت در هتل
گشت شهری
بیمه مسافرتی

درباره تور

راهنمای خرید تور کروز اروپا 

شاید در نگاه اول، سفر با کشتی ازجمله تجربه‌های کاملاً تازه یا غیرعادی به نظر برسد. مخصوصاً برای آن دسته از افرادی که همیشه به سفر به هواپیما یا قطار عادت دارند. اما جای نگرانی نیست! شما فقط به یک برنامه‌ریزی درست، حرفه‌ای و منجسم نیاز دارید تا سفر دریایی‌تان به دور دنیا به معنای واقعی کلمه به یک تجربه منحصربه‌فرد، شورانگیز و فراموش‌نشدنی تبدیل شود. عمونوروز با طراحی تور کروز اروپا در تلاش است بهترین لحظات را در دل دریای مدیترانه با مجموعه‌ای از برنامه‌ها و خدمات لوکس و شایسته مسافران ایرانی، بیافریند.

تور کروز اروپا؛ 13 روز سفر دریایی

بدون تردید سفر با کشتی هیچ جایگزینی نخواهد داشت. ازآنجایی‌که کشتی کروز، معروف به جزیره مجلل شناور، Cruise ship ازجمله تفریحات لاکچری در جهان محسوب می‌شود، سفر با چنین وسیله حمل‌ونقلی، یک تجربه تکرار نشدنی برای آن دسته از افرادی خواهد بود که به دنبال ماجراجویی‌های متفاوت هستند.

عمونوروز در پکیج سفر با کشتی کروز قصد دارد شما را به دیدار از پنج کشور دیدنی جهان- سوئیس، ایتالیا، والتا، اسپانیا و فرانسه- دعوت کند. بنابراین شما طی سیزده روز ویژه می‌توانید از زیباترین کشورهای اروپایی که در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان هستند، بازدید کنید.

قانون سفر با کشتی کروز چیست؟

اگر طرفدار یک سفر دریایی در دل دریای مدیترانه هستید، لازم است برای هرچه خاطره‌انگیز و باکیفیت‌تر شدن لحظات سفرتان، با قانون این نوع سفر بیشتر آشنا شوید.

کشتی کروز مدل MSC، چهارمین کشتی کروز غول‌پیکر جهان، نقش یک هتل شناور را دارد. این کشتی در هر شهر (رم، پالرمو، والتا مالت، بارسلون، جنوا) توقف می‌کند تا مسافران به‌صورت فردی یا گروهی فرصت گشت و خریدهای موردنظرشان را داشته باشند. همچنین زمان‌بندی مشخصی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری در مقصد فراهم می‌شود. با پایان یافتن زمان‌بندی گشت شهری، مسافران باید مجدداً به کشتی بازگردند.

عمونوروز چگونه برای 13 روز شما برنامه‌ریزی می‌کند؟

ازآنجایی‌که سفر با چهارمین کشتی غول‌پیکر جهان به مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده‌ای نیاز دارد، ما برای عمیق‌تر شدن چنین تجربه‌ای از هیچ موردی چشم‌پوشی نکرده‌ایم.

مقدمه سفر 13 روزه شما با پرواز به کشور سوئیس و اقامت در شهر زیبای زوریخ خواهد بود. بنابراین تا روز سوارشدن به کشتی و آغاز سفر دریایی‌تان، هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد.

پنج روز ابتدایی سفر به اقامت در دو شهر زوریخ( سوئیس) و رم (ایتالیا) و گشت و بازدید از جاذبه‌های گردشگری هردو شهر صرف می‌شود. شما می‌توانید با همراهی راهنمای فارسی‌زبان، یک تور پنج‌روزه شهری در دو کشور سوئیس و ایتالیا داشته باشید.

از روز ششم، درهای کشتی کروز به روی مسافران باز و ماجراجویی دریایی آغاز می‌شود.

از روز ششم تا سیزدهم، ضمن اقامت در کشتی و بهره‌مندی از خدمات متنوع و لوکس داخل کشتی، روزانه در هر یک از بندرهای تعیین‌شده در تور کروز اروپا توقف خواهید داشت. توجه داشته باشید که با هر توقف، فقط فرصت گشت روزانه در شهر و درنهایت بازگشت مسافر به کشتی داده می‌شود.

امکانات و تفریحات کشتی کروز

اگر برای اولین بار است که مسافر کشتی کروز می‌شوید قطعاً آشنایی با خدمات و امکانات داخل کشتی، دید بسیار بهتری برای ثبت لحظات بهتر و استفاده درست از خدمات به شما می‌دهد.

با انتخاب تور کشتی کروز نه‌تنها روحیه ماجراجویی خود را در سفر با چهارمین کشتی غول‌پیکر جهان محک می‌زنید بلکه می‌توانید از انواع تفریحات آبی، سرویس‌های رستوران‌های لوکس و خوش‌نام دریایی، امکانات سینمایی و سایر خدمات رفاهی بهره‌مند شوید.

خبر خوب اینکه شما می‌توانید از تنوع چشمگیر تفریحات که شامل تفریحات کلاسیک و سرگرمی‌های مدرن می‌شود لذت ببرید. همچنین با شرکت در کنسرت‌های راک، سخنرانی‌های الهام‌بخش شخصیت‌های برجسته و استفاده از سرگرمی‌های مخصوص کودکان، لحظات بینهایت دلپذیر و منحصربه‌فردی را برای خود و عزیزانتان خلق خواهید کرد.

آیا مراکز خرید داخل کشتی فعال هستند؟

بله قطعاً! درهرصورت بخش جدایی‌ناپذیر هر سفری، لذت خرید و اصطلاحاً خرید درمانی است. خبر خوب اینکه با خرید تور کروز اروپا شانس گشت در فروشگاه‌های فعال داخل کشتی و همچنین خرید از واحدهای تجاری را خواهید داشت. یکی از مهم‌تری ویژگی‌های چنین مراکز خریدی، عدم نیاز به پرداخت مالیات یا پرداخت با درصد کم است؛ بنابراین مسافران به‌راحتی می‌توانند خرید با قیمت مناسب داشته باشند.

مسافران عمونوروز می‌توانند با توجه به نیاز خود از مراکز خرید موجود در کشتی، لوازم آرایشی، پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه، گالری هنری و نمایشگاه‌های نقاشی دیدن و خرید کنند.

آیا اقامت در کشتی کروز آمادگی خاصی می‌خواهد؟

خیر. نگران این موضوع نباشید! البته که یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران تورکروز اروپا، موضوع اقامت در کشتی است. همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، کشتی کروز یک جزیره شناور لوکس و به عبارت ساده‌تر یک هتل شناور مجهز است. بنابراین هر آنچه از یک هتل پنج ستاره مجلل انتظار دارید با اقامت در کشتی کروز برآورده خواهد شد.

سبک مدیریت در کشتی به نحوی است که تمامی نیازهای مسافرین در نظر گرفته می‌شود. ناگفته نماند که با توجه به طبقه کابین و سطح آن، خدمات و امکانات مشخصی هم در نظر گرفته شده است.

اختصاص کلیه امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی، حمام، تخت، تلویزیون، تلفن، کمد متناسب با ابعاد اتاق از دیگر ویژگی‌های سرویس‌دهی رفاهی داخل کابین‌ها در طول روزهای اقامت در کشتی کروز است. همچنین بسیاری از مسافران طرفدار مدیتیشن و ریلکس کردن، می‌توانند با حضور در عرشه کشتی از استراحت و تماشای چشم‌انداز دریایی لذت ببرند.

لازم به ذکر است که تمامی برنامه‌های گشت شهری و همچنین رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده داخل کشتی با توزیع کاتالوگ داخل کابین مسافران اعلام می‌شود تا بتوانید برای روز پیش رویتان آن‌چنان‌که مایل هستید، برنامه بچینید.

خدمات تور کروز اروپا

با خرید پکیج کروز امکان استفاده از خدمات چشمگیر تور برای مسافرین فراهم خواهد شد:

  • اقامت در هتل چهار ستاره زوریخ و رم، به ترتیب 3 شب و 2 شب همراه با صبحانه
  • توقف در بندرگاه شهرهای رم، پالرمو، والتا، بارسلون، مارسی، جنوا
  • 7 شب اقامت در کروز همراه با صبحانه، ناهار و شام
  • گشت نیم روز شهری زوریخ و رم، ورودیه‌ها، پروازهای بین المللی، پرواز زوریخ و رم، راهنمای فارسی زبان، ویزا، ترانسفرهای فرودگاهی و بندری و بیمه مسافرتی

قیمت تور کشتی کروز

با توجه به اینکه تصمیم دارید یک سفر لوکس و مجلل را تجربه کنید، اختصاص بودجه مناسب برای هرچه لذت‌بخش‌تر شدن این سفر ضروری است. کارشناسان ما در عمونوروز با توجه به تعداد نفرات و نوع کابین انتخابی، قیمت تور کروز اروپا را در اختیار شما قرار خواهند داد.

خرید تور  کروز اروپا

با توجه به راهنمایی‌های ارائه‌شده و توضیحات کامل در مورد سفر با کشتی کروز، شما می‌توانید پس از تماس با تیم پشتیبانی شرکت مسافرتی عمونوروز نسبت به خرید تور کروز اروپا اقدام کنید. سفر خاطره‌انگیز و پرشوری را برایتان آرزومندیم!