تور اسپانیا، سوئیس و ایتالیا

  • تاریخ اولین برگزاری ۱۲ شهریور
  • مدت اقامت از
    ۱۰ شب و ۱۱ روز
  • شروع قیمت با تخفیف از ۱,۹۹۰ یورو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران بخش تورهای اروپایی عمونوروز به شماره 09307777175 تماس بگیرید.

  • شروع برگزاری ۱۲ شهریور ۱۴۰۳
تاریخ اعتبار: دوشنبه / ۱۲ شهریور
هتل(ها) اتاق دو تخته اتاق یک تخته انتخاب
هتل چهار ستاره
۱,۹۹۰ یورو۲,۴۵۰ یورو

جزئیات تور

شهر مبدأ: تهران
محل حرکت تور: فرودگاه امام خمینی
تاریخ ارزان‌ترین قیمت: ۱۲ شهریور
درجه سختی: سبک
محدوده سنی: نوزاد تا بزرگسال
شهرهای مورد بازدید:
کشور های مورد بازدید:
بلیط رفت و برگشت
ترانسفر به هتل
ویزای توریستی
تور لیدر فارسی زبان
ترانسفر بین شهری
اقامت در هتل
گشت شهری
بیمه مسافرتی

درباره تور

آنچه پیش از خرید تور تابستانی اسپانیا، سوئیس ایتالیا لازم است بدانید!

 

تورهای ترکیبی خارجی قابلیت این را دارند که پنجره بزرگ‌تری به روی دنیای تماشایی گردشگری باز کنند. طرفداران این نوع تورهای مسافرتی به‌قصد تجربه شگفتی‌های بیشتر، چمدان سفر خود را می‌بندد و با اعتماد به آژانس مسافرتی، راهی مقصد موردنظر می‌شوند. عمونوروز با طراحی و برنامه‌ریزی تور اسپانیا فرانسه برای تابستان 1403، در تلاش است افتخار همراهی شما مسافر خوش‌سلیقه را برای قدم زدن در خیابان‌های سنگفرش بارسلون و مادرید و خرید از مراکز خرید تماشایی پاریس و تماشای چشم‌انداز رویایی ونیز را داشته باشد. با مطالعه راهنمای تور امروز، بهتر می‌توانید برای تعطیلات شهریور امسال تصمیم‌گیری کنید.

 

در تور ترکیبی تابستان 1403 به کدام شهرها سفر می‌کنید؟

در تور 9 و 11 روزه اسپانیا، سوئیس و ایتالیا، تصمیم داریم فرصت مناسبی برای اقامت و گشت در شهر محبوب اسپانیا، بارسلون، و همچنین ژنو و زوریخ و میلان، رم و فلورانس و ونیز رؤیایی برایتان فراهم کنیم. تور ویژه مرداد ماه در تاریخ 29 مرداد و تور شهریور ماه در تاریخ 12 شهریور 1403 برگزار می‌شود. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد جزئیات سفر نوروزی پیش رویتان ارائه خواهیم داد.

تور اسپانیا، سوئیس و ایتالیا؛ ترکیب سنت و مدرنیسم

اجازه بدهید با جاذبه‌های گردشگری تعیین‌شده در این سفر نه روزه آغاز کنیم.

جاذبه‌های گردشگری بارسلون

به دومین شهر پرجمعیت اسپانیا خوش آمدید! در تور بهاری اسپانیا، سوئیس و فرانسه قصد داریم خاطرات منحصربه‌فردی را از گشت در این شهر و بازدید از جاذبه‌های خاص آن برایتان رقم بزنیم.

بنای ساگرادا فامیلیا

بدون تردید عمونوروز شما را تشویق خواهد کرد که در مدت اقامت خود در بارسلون حتماً اول به دیدن کلیسای ساگرادا فامیلیا بروید. این بنای مذهبی شگفت‌انگیز با معماری خیره‌کننده‌اش از آنتونی گائودی به معنای واقعی کلمه نفس را در سینه‌هایتان حبس می‌کند.

پارک گوئل (Park Güell)

پارک گوئل یکی از مهم‌ترین و زیباترین پارک‌های شهر بارسلونا و شاهکار معماری مدرن  است که توسط آنتونی گائودی، یکی از بزرگ‌ترین معماران قرن بیستم طراحی شده است. این پارک در سال ۱۹۰۱ میلادی ساخته شد و در حال حاضر یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بارسلونا محسوب می‌شود.

پارک گوئل در سبک مدرن طراحی شده است و دارای یک نمای زیبا و باشکوه است. این پارک توسط ساختمان‌های عجیب‌وغریب و مجسمه‌های رنگارنگ گائودی احاطه شده است.

امکاناتی مانند سالن ستون‌ها، خانه کلبه‌ای، مجسمه‌های سنگی، باغ‌های گل و گیاه باعث شده است این جاذبه‌های طبیعی و مفرح، قلب هر گردشگری را تسخیر کند. 

 

جاذبه‌های گردشگری سوئیس

ازآنجایی‌که سوئیس یک مقصد گردشگری خاص است، احتمالاً کمتر در مورد جاذبه‌های گردشگری این کشور شنیده باشید. اما بعید است که تعریف سوئیس را بابت طبیعت دست‌نخورده بی‌نظیر، آب‌وهوای کوهستانی و پیست‌های اسکی پیشرفته تابه‌حال نشنیده باشید!

مقر سازمان ملل متحد

ژنو پایتخت اروپایی سازمان ملل محسوب می‌شود که با آماری خیره کننده در سال چون ۱۰۰,۰۰۰ بازدید‌کننده و ۱۶۰۰ کارمند به نمایندگی از ۱۱۵ ملیت مختلف، خود یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های شهر ژنو هست. سقف‌های هر سالن این بنا را می‌توان یک شاهکار معماری دانست که با تماشای آن‌ها محو زیبایی‌های هنر اروپایی می‌شوید از جمله سقف مجلل «سالن حقوق بشر و اتحاد تمدن‌ها» که هدیه «خوآن کارلوس اول» (Juan Carlos) و «سوفیا» (Sofia) پادشاه و ملکه اسپانیا در سال ۲۰۰۸ به سازمان ملل بوده ست. 

لوسرن 

تقریباً بخش بزرگی از جاذبه‌های گردشگری سوئیس در دریاچه‌های بینهایت زیبا، کوه‌های سر به فلک کشیده و مناظر طبیعی خیره‌کننده خلاصه می‌شود. اگر اهل تفریحات هوایی مثل پاراگلایدر هستید، می‌توانید تمامی این زیبایی‌های خداداد را از ارتفاع تماشا کنید. تک‌تک خانه‌های رنگی منطقه از آن بالا شما را هیجان‌زده کنند!

زوریخ 

برای گشت در بهترین شهر دنیا ازنظر کیفیت زندگی آماده باشید! این شهر قطب اقتصادی سوئیس است که عنوان گران‌قیمت‌ترین شهر جهان را از آن خود کرده. زوریخ چهارمین بورس بزرگ جهان را دارد. آبشار راین در فاصله 45 دقیقه‌ای شهر از فرودگاه زوریخ، به استقبال دوستداران چشم‌اندازهای طبیعی خواهد آمد.

مقصد سوم: ایتالیا

ایتالیا به عبارتی حسن ختام تور ویژه عمونوروز در تعطیلات شهریور 1403 است. اگر طرفدار ثبت لحظات هنری ناب، نوشیدن یک فنجان قهوه ایتالیایی و گشت در کوچه‌پس‌کوچه‌های زمستانی رم هستید، این تور را از دست ندهید. یادتان باشد تور 29 مرداد 9 روزه و تور 12 شهریور 11 روزه با اضافه شدن دو شهر زیبای فلورانس و ونیز خواهد بود.

با مطالعه راهنمای سفر به کشور ایتالیا، مهد فرهنگ و هنر سفر خود به این کشور دیدنی را خاطره‌انگیزتر کنید!

پیزا؛ شهری با برج کج

برج کج پیزا بدون شک دیدنی‌ترین جاذبه گردشگری شهر تاریخی پیزا است. با توقف در این شهر شانس بازدید از پیزا و عکاسی از مجموعه هنری واقع در «میدان معجزه» (Piazza dei Miracoli) را پیدا می‌کنید.

رم: شهر گنجینه‌های پنهان

با ورود به شهر رم قطعاً کنجکاو هستید از مقر مسیحیان جهان، شهر کوچک واتیکان، دیدن کنید. رم با وجود این قلب تپنده و جاذبه‌های تاریخی همچون کولوسئوم (Colosseum)، فواره یا چشمه تروی (Fountain Di Trevi) و پله‌های اسپانیایی (Scalinata di Trinità dei Monti) موفق شده است سالانه میلیون‌ها گردشگر علاقه‌مند به تاریخ و هنر را جذب خود کند.

آیا در تور ویژه اسپانیا، سوئیس و ایتالیا فرصت خرید کردن دارم؟

بله قطعاً! تور ترکیبی عمونوروز برای 1403 به مقصد اسپانیا، سوئیس و ایتالیا به‌گونه‌ای طراحی شده است تا بخشی از زمان اقامت مسافران در هر کشور به گشت‌وگذار در مراکز خرید و خرید درمانی اختصاص پیدا کند. با بهترین مراکز خرید اسپانیا، سوئیس و ایتالیا در ادامه آشنا خواهید شد.

مراکز خرید بارسلونا

  • مرکز خرید محبوب و جذاب (Maremagnum)
  • مجموعه La Roca Village) یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های خرید (اوت لت)
  • مرکز خرید لاس آرناس Las Arenas de Barcelona))

مراکز خرید سوئیس

  • مرکز خرید (GLATT)
  • پاساژ (EUROPAALLEE)
  • مرکز خرید (LETZIPARK)
  • خیابان بانهوف

بهترین مراکز خرید رم

  • مرکز خرید پورتا دی روما (GALLERIA PORTA DI ROMA)
  • یوروما۲ (EURROMA2)
  • پارکو لئوناردو (PARCO LEONARDO)
  • محله مونتی
  • گالریا آلبرتو سوردی

خدمات تور اسپانیا، سوئیس و ایتالیا

تور ترکیبی عمونوروز با در نظر گرفتن خدمات زیر، تجربه منحصربه‌فردی را در سفر به سه کشور محبوب اروپایی برایتان خلق می‌کند:

  • اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه
  • پرواز رفت‌وبرگشت
  • راهنمای فارسی‌زبان
  • ترانسفر ورودی و بین‌شهری
  • گشت شهری در بارسلونا و رم و تمام شهرهای مسیر سفر
  • قطار گردشگری پیزا
  • پرداخت ورودی طبقه دوم برج ایفل، کارخانه شکلات سازی کایلر، قلعه شیهون، امپریال فروم و موزه گالری لومیر
  • یک وعده شام در لیسین
  • ویزا
  • بیمه مسافرتی

 

قیمت تور ترکیبی اسپانیا، سوئیس و ایتالیا

شرکت سفرهای عمونوروز ما با در نظر گرفتن کمترین سود و حفظ امنیت مالی مسافران، این پکیج را طوری طراحی کرده است که امکان خرید آن با کمترین دغدغه مالی برای شما فراهم باشد.

 ◄ قیمت تور 12 شهریور نه روزه هر نفر(اتاق دبل): 1990 دلار+ هزینه پرواز

◄ قیمت تور 12 شهریور نه روزه هر نفر (اتاق سینگل): 2450 دلار+ هزینه پرواز

 ◄ قیمت تور 12 شهریور یازده روزه هر نفر(اتاق دبل): 2450 دلار+ هزینه پرواز

◄ قیمت تور 12 شهریور یازده روزه هر نفر (اتاق سینگل): 2950 دلار+ هزینه پرواز

آنچه از تور ویژه ترکیبی اسپانیا، سوئیس و ایتالیا در شهریور ماه به یادگار می‌ماند!

با خرید تور اسپانیا، سوئیس و ایتالیا می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید؛ تجربه گشت‌های شهری و آشنایی با شهرهای تاریخی دیدنی‌ترین کشورهای جهان، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرهای بارسلونا، زوریخ، زنو، میلان، رم، فلورانس و ونیز، زمان‌بندی برای خرید از مراکز خرید و همچنین اقامتی خاطره‌انگیز در یکی از هتل‌های منتخبی که عمونوروز برایتان در نظر گرفته است. در پایان سفر خوش و امنی را برایتان آرزومندیم!

نقشه سفر