تور آفریقای جنوبی

  • تاریخ اولین برگزاری ۱۴ تیر
  • مدت اقامت از
    ۸ شب و ۹ روز
  • شروع قیمت با تخفیف از ۲,۳۹۰ دلار

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران بخش تورهای خارجی عمونوروز به شماره 09336486859 تماس بگیرید.

  • شروع برگزاری ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • شروع برگزاری ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
  • شروع برگزاری ۲۱ شهریور ۱۴۰۳
تاریخ اعتبار: پنجشنبه / ۱۴ تیر
تاریخ اعتبار: چهارشنبه / ۱۰ مرداد
تاریخ اعتبار: چهارشنبه / ۲۱ شهریور
هتل(ها) اتاق دو تخته اتاق یک تخته انتخاب
هتل چهار و پنج ستاره
۲,۳۹۰ دلار۳,۴۰۰ دلار
هتل(ها) اتاق دو تخته اتاق یک تخته انتخاب
هتل چهار و پنج ستاره
۲,۳۹۰ دلار۳,۴۰۰ دلار
هتل(ها) اتاق دو تخته اتاق یک تخته انتخاب
هتل چهار و پنج ستاره
۲,۳۹۰ دلار۳,۴۰۰ دلار

جزئیات تور

شهر مبدأ: تهران
محل حرکت تور: فرودگاه امام خمینی
تاریخ ارزان‌ترین قیمت: ۱۴ تیر
محدوده سنی: نوزاد تا بزرگسال
کشور های مورد بازدید:
بلیط رفت و برگشت
ترانسفر به فرودگاه
ترانسفر به هتل
ویزای توریستی
تور لیدر فارسی زبان
ترانسفر بین شهری
بلیط پرواز بین شهری
اقامت در هتل
وعده غذایی
گشت شهری
بیمه مسافرتی

درباره تور

کامل‌ترین راهنمای خرید تور بزرگ آفریقای جنوبی 

 

انتخاب آفریقای جنوبی به‌عنوان یک ماجراجویی تازه قطعاً نشانه روحیه سرشار از زندگی است. طرفداران سفرهای ماجراجویانه به دل طبیعت، بدون تردید از تور بزرگ آفریقای جنوبی به‌عنوان منحصربه‌فردترین تجربه سفر خارجی خود یاد می‌کنند. عمونوروز با طراحی و اجرای یکی از پرطرفدارترین تورهای بهاری و تابستانی برای سال 1403، در تلاش است سهم کوچکی در خلق رؤیای زندگی در حیات‌وحش و آشنایی با فرهنگ مردمان این سرزمین برای مسافران خود داشته باشد.

            

در تور بزرگ آفریقای جنوبی از کدام شهرها بازدید خواهید کرد؟

ما طوری پکیج پرماجرای آفریقای جنوبی را طراحی کرده‌ایم که مسافران بتوانند از چهار مقصد مهم گردشگری زیر در زمان‌بندی منطقی و کافی بازدید کنند:

  • ژوهانسبورگ ( 2شب)
  • سان سیتی ( 2 شب)
  • پارک جنگلی ( 1 شب)
  • کیپ‌تاون ( 3 شب)

ژوهانسبورگ، پایتخت اقتصادی آفریقای جنوبی

با نگاهی به پوستر تور بزرگ آفریقای جنوبی متوجه می‌شوید که ژوهانسبورگ اولین مقصد سفر و اقامت شما خواهد بود. شاید برایتان جالب باشد که این شهر، به شهر طلا معروف است و درواقع شهرت آن به پایتخت اقتصادی آفریقای جنوبی به همین دلیل است. وجود معادن طلای بی‌شمار و قدمت تاریخی ژوهانسبورگ ازنظر سکونت خانواده‌های ثروتمند، باعث می‌شود به این شهر به‌عنوان گنجینه مادی نگاه کنند. فراموش نکنید که عمونوروز شما را به بازدید از یکی از مقاصد گردشگری مهم آفریقای جنوبی دعوت کرده است!

سان سیتی؛ قلمروی مشترک انسان و حیات‌وحش

با ورود به شهر سان سیتی Sun City هم از تماشای هتل‌های باشکوه شگفت‌زده می‌شوید و هم نمی‌توانید از زیبایی و عظمت تکرار نشدنی طبیعت چشم بردارید. این شهر بین دو رودخانه ایلندز و کوه‌های پیلانسبورگ واقع شده است.

سان سیتی به لطف پل بسیار خاصی که دارد به یکی از پرگردشگرترین مقاصد تورهای گردشگری به آفریقای جنوبی تبدیل شده است. روی این پل 10 مجسمه فیل نصب شده است و اشکالی از حیوانات دیگر هم در اطراف پل به روش کنده‌کاری روی صخره‌ها خودنمایی می‌کند.

اختصاص این مقصد گردشگری برای آشنایی با فرهنگ قبایل بومی آفریقای جنوبی باعث می‌شود دید بهتر و زیباتری نسبت به تاریخچه آفریقای جنوبی پیدا کنید. در پایان با بدرقه شیرهای سفید آفریقایی مقصد بعدی را در پیش می‌گیریم.

پارک جنگلی پیلانسبورگ

مقصد بعدی عمونوروز در تور بزرگ آفریقای جنوبی، پارک جنگلی KWA maritane واقع در شهر پرجاذبه پیلانسبورگ است. یکی از جذابیت‌های گشت در پارک جنگلی، دیدار با حیوانات گوناگونی است که به‌راحتی و درنهایت امنیت اطراف مسافرین پرسه می‌زنند. استفاده از خدمات رفاهی مانند ورزش، بازی‌های متنوع، استخر و سرسره‌های آبی تنها بخشی از سرگرمی‌های برنامه‌ریزی‌شده برای این بخش از تور شماست. 

کیپ‌تاون؛ الماس آفریقای جنوبی

کیپ‌تاون Cape Town یکی از دیدنی‌ترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی است. در بازدید از این شهر از ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی و همچنین دو اسکله پر رفت‌وآمد ویکتوریا و آلبرت دیدن خواهید کرد. با انتخاب کیپ‌تاون به‌عنوان آخرین شهر ماجراجویی‌های یازده‌روزه خود، کتاب سفر شما به این کشور بسته خواهد شد. فراموش نکنید که دیدنی‌های کیپ‌تاون به‌اندازه کافی شما را سرگرم خواهند کرد.

آب‌وهوای آفریقای جنوبی

برخلاف تصور بسیاری از افراد در مورد آب‌وهوای آفریقای جنوبی، این کشور، خشک و بیابانی نیست. بلکه آب‌وهوای معتدل با بارش سالانه فراوان دارد. باید اضافه کنیم که آفریقای جنوبی در دل اقیانوس احاطه شده است و دلیل اعتدال آب‌وهوایی آن همین موضوع است.

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی چه فصلی است؟

بهترین زمان سفر، فصل بهار و تابستان و آغاز رویش زندگی در شهر است، ما بهار و تابستان، هم‌زمان با ماه مارچ و ژوئن تا سپتامبر را برای سفر به این کشور دیدنی در نظر گرفته‌ایم، در این فصول با آب‌وهوایی معتدل قطعاً تجربه منحصربه‌فردی از تماشای زیبایی‌های بکر طبیعت، قدم زدن در باغ‌ها و پارکی پرگل و بازدید از حیات‌وحش شگفت‌انگیز خواهید داشت.

 

خدمات تور آفریقای جنوبی

با توجه به ویژه بودن تورهای بهاری و تابستانی، طبیعی است که خدمات متمایز و خاصی هم برای رفاه حال مسافرین و همچنین ثبت خاطرات زنده و دل‌نشین‌تر در نظر گرفته شود. عمونوروز با اختصاص خدمات زیر برای تور بزرگ آفریقای جنوبی، 8 شب فراموش‌نشدنی را برایتان رقم خواهد زد:

  • اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره
  • صبحانه (بوفه باز) برای همه هتل‌ها
  • ترنسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی‌زبان
  • بلیت هواپیمایی ایرلاین بین‌المللی (قطر)
  • پرداخت هزینه و اخذ ویزای کشور آفریقای جنوبی
  • پرداخت هزینه سفارت
  • بیمه حوادث مسافرتی
  • ترنسفر هوایی بین دو شهر کیپ‌تاون و ژوهانسبورگ
  • پرداخت کلیه ورودی‌های جاذبه‌های گردشگری و گشت با هلیکوپتر (بر عهده آژانس)
  • اجرای 3 گشت سافاری
  • سرو 4 وعده غذا ( 2 وعده ناهار و در جنگل فول برد بوفه)

 

قیمت تور بزرگ آفریقای جنوبی 

با توجه به اینکه مقصد موردنظر یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است و بهترین زمان سفر، بهار و تابستان، هم در نظر گرفته‌شده، اختصاص بودجه مناسب و کافی برای هرچه لذت‌بخش‌تر شدن این تجربه لازم است. شرکت سفرهای عمونوروز با در نظر گرفتن تمامی ملاحظات و حفظ امنیت مالی مسافران، این پکیج را طوری طراحی کرده است که امکان خرید آن با کمترین دغدغه مالی برای شما فراهم باشد.

 ◄ قیمت تور هر نفر (اتاق دبل): 2390 دلار + هزینه پرواز

◄ قیمت تور هر نفر (اتاق سینگل): 3400 دلار+ هزینه پرواز

بیدار کردن روحیه ماجراجویی با تورهای عمونوروز!

با خرید تور بزرگ آفریقای جنوبی می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید؛ تجربه گشت‌های شهری و آشنایی با شهرهای تاریخی آفریقا، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرهای ژوهانسبورگ، کیپ‌تاون و سان سیتی، تجربه شگفت‌انگیز گشت و عکاسی در حیات‌وحش زیر نظر محیط‌بانان حرفه‌ای و همچنین اقامتی خاطره‌انگیز در یکی از هتل‌های منتخبی که عمونوروز برایتان در نظر گرفته است. در پایان سفر خوش و امنی را برایتان آرزومندیم!

نقشه سفر