تور بهاری اسپانیا، سوئیس و فرانسه

  • تاریخ اولین برگزاری ۱۴ خرداد
  • مدت اقامت از
    ۷ شب و ۸ روز
  • شروع قیمت با تخفیف از ۱,۶۹۰ یورو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران بخش تورهای اروپایی عمونوروز به شماره 09336486859 تماس بگیرید.

  • شروع برگزاری ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شروع برگزاری ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تاریخ اعتبار: دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت
تاریخ اعتبار: دوشنبه / ۱۴ خرداد
هتل(ها) اتاق دو تخته اتاق یک تخته انتخاب
هتل چهار ستاره
۱,۶۹۰ یورو۲,۲۴۰ یورو
هتل(ها) اتاق دو تخته اتاق یک تخته انتخاب
هتل چهار ستاره
۱,۶۹۰ یورو۲,۲۴۰ یورو

جزئیات تور

شهر مبدأ: تهران
محل حرکت تور: فرودگاه امام خمینی
تاریخ ارزان‌ترین قیمت: ۱۴ خرداد
درجه سختی: سبک
محدوده سنی: نوزاد تا بزرگسال
شهرهای مورد بازدید:
کشور های مورد بازدید:
بلیط رفت و برگشت
ترانسفر به هتل
ویزای توریستی
تور لیدر فارسی زبان
ترانسفر بین شهری
اقامت در هتل
گشت شهری
بیمه مسافرتی

درباره تور

آنچه پیش از خرید تور بهاری اسپانیا، سوئیس فرانسه لازم است بدانید!

 

تورهای ترکیبی خارجی قابلیت این را دارند که پنجره بزرگ‌تری به روی دنیای تماشایی گردشگری باز کنند. طرفداران این نوع تورهای مسافرتی به‌قصد تجربه شگفتی‌های بیشتر، چمدان سفر خود را می‌بندد و با اعتماد به آژانس مسافرتی، راهی مقصد موردنظر می‌شوند. عمونوروز با طراحی و برنامه‌ریزی تور اسپانیا فرانسه برای بهار 1403، در تلاش است افتخار همراهی شما مسافر خوش‌سلیقه را برای قدم زدن در خیابان‌های سنگفرش بارسلون و مادرید و خرید از مراکز خرید تماشایی پاریس و تماشای چشم‌انداز پاریس از بلندای برج ایفل را داشته باشد. با مطالعه راهنمای تور امروز، بهتر می‌توانید برای تعطیلات خرداد امسال تصمیم‌گیری کنید.

در تور ترکیبی بهار 1403 به کدام شهرها سفر می‌کنید؟

در تور 7 شب و 8 روز اسپانیا و فرانسه، تصمیم داریم فرصت مناسبی برای اقامت و گشت در دو شهر محبوب اسپانیا، بارسلون و مادرید، و همچنین پاریس رؤیایی برایتان فراهم کنیم. تور بهاری اسپانیا فرانسه در تاریخ 29 اسفند 1402 برگزار می‌شود. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد جزئیات سفر نوروزی پیش رویتان ارائه خواهیم داد.

تور بهاری اسپانیا فرانسه؛ ترکیب سنت و مدرنیسم

اجازه بدهید با جاذبه‌های گردشگری تعیین‌شده در سفر هشت‌روزه به ترتیب در مادرید، بارسلون و پاریس، آغاز کنیم.

جاذبه‌های گردشگری مادرید

مادرید پایتخت اسپانیا و معروف به شهر نور، جوانان و ورزش است. با ورود به مادرید لطف بازدید از موزه‌های دیدنی، میادین و کاخ‌ها و همچنین پیاده‌روی در خیابان گران ویا نصیبتان خواهد شد.

موزه پرادو Prado Museum

موزه پرادو یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین موزه‌های هنری جهان است که در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. این موزه در سال ۱۸۱۹ میلادی تأسیس شد و در حال حاضر میزبان مجموعه‌ای بی‌نظیر از آثار هنری از سراسر جهان است.

موزه پرادو دارای مجموعه‌ای گسترده از آثار هنری از دوره‌های مختلف تاریخی است. ازجمله مهم‌ترین آثار این موزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقاشی "ولادیمیر و یولیتا" اثر فرانسیسکو گویا
  • نقاشی "پرتره خودنگاره" اثر دیگو ولاسکوئز
  • نقاشی "سه مورخ" اثر آل گرکو
  • نقاشی "نبرد بوئنا ویستا" اثر فرانسیسکو گویا
  • نقاشی "تابلوهای دیواری" اثر فرانسیسکو گویا

میدان پلازا مایور Plaza Mayor

میدان پلازا مایور یکی از مهم‌ترین و زیباترین میدان‌های شهر مادرید است که در مرکز این شهر قرار دارد. این میدان در قرن هفدهم میلادی ساخته شد و در حال حاضر یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مادرید محسوب می‌شود. باید اضافه کنیم که سبک معماری میدان، سبک باروک و دارای یک نمای زیبا و باشکوه است. این میدان توسط دو ردیف ساختمان‌های سه‌طبقه احاطه شده است که دارای نمای آجری و طاق‌های قوسی هستند.

ساختمان شهرداری، مجسمه فیلیپ سوم، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد و بازارچه صنایع‌دستی ازجمله امکانات موجود در میدان پلازامایور است.

جاذبه‌های گردشگری بارسلون

به دومین شهر پرجمعیت اسپانیا خوش آمدید! در تور بهاری اسپانیا، سوئیس و فرانسه قصد داریم خاطرات منحصربه‌فردی را از گشت در این شهر و بازدید از جاذبه‌های خاص آن برایتان رقم بزنیم.

بنای ساگرادا فامیلیا

بدون تردید عمونوروز شما را تشویق خواهد کرد که در مدت اقامت خود در بارسلون حتماً اول به دیدن کلیسای ساگرادا فامیلیا بروید. این بنای مذهبی شگفت‌انگیز با معماری خیره‌کننده‌اش از آنتونی گائودی به معنای واقعی کلمه نفس را در سینه‌هایتان حبس می‌کند.

پارک گوئل (Park Güell)

پارک گوئل یکی از مهم‌ترین و زیباترین پارک‌های شهر بارسلونا و شاهکار معماری مدرن  است که توسط آنتونی گائودی، یکی از بزرگ‌ترین معماران قرن بیستم طراحی شده است. این پارک در سال ۱۹۰۱ میلادی ساخته شد و در حال حاضر یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بارسلونا محسوب می‌شود.

پارک گوئل در سبک مدرن طراحی شده است و دارای یک نمای زیبا و باشکوه است. این پارک توسط ساختمان‌های عجیب‌وغریب و مجسمه‌های رنگارنگ گائودی احاطه شده است.

امکاناتی مانند سالن ستون‌ها، خانه کلبه‌ای، مجسمه‌های سنگی، باغ‌های گل و گیاه باعث شده است این جاذبه‌های طبیعی و مفرح، قلب هر گردشگری را تسخیر کند.

جاذبه‌های گردشگری پاریس

پاریس به دلیل جاذبه‌های بصری شگفت‌انگیز به شهر نور در جهان شهرت دارد. شما می‌توانید با شماره‌گیری شماره 02137974000 یک هدیه استثنایی بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر دوست‌داشتنی را در قالب تور بهاری اسپانیا، سوئیس و فرانسه به خود هدیه بدهید!

 

موزه لوور؛ گنجینه هنری جهان

موزه لوور یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین موزه‌های هنری جهان است که در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد. این موزه آثار هنری از سراسر جهان را در خود جای داده است.

موزه لوور دارای مجموعه‌ای گسترده از آثار هنری از دوره‌های مختلف تاریخی است. ازجمله مهم‌ترین آثار این موزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تابلوی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی
  • تابلوی تابواز اثر ژان-اوگوست دومینیک انگر
  • تابلوی آزادی هدایت مردم اثر اوژن دولاکروا
  • تابلوی نیکه ساموتراکی اثر پیتیاس
  • تابلوی شام آخر اثر لئوناردو داوینچی

موزه تماشایی لوور در یک کاخ تاریخی واقع شده است که در قرن شانزدهم میلادی به دستور پادشاه فرانسه ساخته شد. این کاخ در سبک باروک طراحی شده است و دارای یک نمای زیبا و باشکوه است.

برج ایفل؛ نماد شهر پاریس

برج ایفل یک سازه فلزی عظیم است که در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد. این برج یکی از نمادهای معروف جهان است. برج ایفل در سال ۱۸۸۹ میلادی به‌عنوان ورودی نمایشگاه جهانی پاریس ساخته شد. این برج توسط گوستاو ایفل، مهندس فرانسوی طراحی شده است. باید اضافه کنیم که ارتفاع برج ایفل ۳۲۴ متر است. این برج شامل سه‌طبقه است که با آسانسور قابل‌دسترسی هستند.

جاذبه‌های گردشگری سوئیس

ازآنجایی‌که سوئیس یک مقصد گردشگری خاص است، احتمالاً کمتر در مورد جاذبه‌های گردشگری این کشور شنیده باشید. اما بعید است که تعریف سوئیس را بابت طبیعت دست‌نخورده بی‌نظیر، آب‌وهوای کوهستانی و پیست‌های اسکی پیشرفته تابه‌حال نشنیده باشید!

مقر سازمان ملل متحد

ژنو پایتخت اروپایی سازمان ملل محسوب می‌شود که با آماری خیره کننده در سال چون ۱۰۰,۰۰۰ بازدید‌کننده و ۱۶۰۰ کارمند به نمایندگی از ۱۱۵ ملیت مختلف، خود یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های شهر ژنو هست. سقف‌های هر سالن این بنا را می‌توان یک شاهکار معماری دانست که با تماشای آن‌ها محو زیبایی‌های هنر اروپایی می‌شوید از جمله سقف مجلل «سالن حقوق بشر و اتحاد تمدن‌ها» که هدیه «خوآن کارلوس اول» (Juan Carlos) و «سوفیا» (Sofia) پادشاه و ملکه اسپانیا در سال ۲۰۰۸ به سازمان ملل بوده ست. 

لوسرن 

تقریباً بخش بزرگی از جاذبه‌های گردشگری سوئیس در دریاچه‌های بینهایت زیبا، کوه‌های سر به فلک کشیده و مناظر طبیعی خیره‌کننده خلاصه می‌شود. اگر اهل تفریحات هوایی مثل پاراگلایدر هستید، می‌توانید تمامی این زیبایی‌های خداداد را از ارتفاع تماشا کنید. تک‌تک خانه‌های رنگی منطقه از آن بالا شما را هیجان‌زده کنند!

زوریخ 

برای گشت در بهترین شهر دنیا ازنظر کیفیت زندگی آماده باشید! این شهر قطب اقتصادی سوئیس است که عنوان گران‌قیمت‌ترین شهر جهان را از آن خود کرده. زوریخ چهارمین بورس بزرگ جهان را دارد. آبشار راین در فاصله 45 دقیقه‌ای شهر از فرودگاه زوریخ، به استقبال دوستداران چشم‌اندازهای طبیعی خواهد آمد.

آیا در تور ویژه اسپانیا و فرانسه فرصت خرید کردن دارم؟

بله قطعاً! تور ترکیبی عمونوروز برای 1403به مقصد اسپانیا، سوئیس و فرانسه به‌گونه‌ای طراحی شده است تا بخشی از زمان اقامت مسافران در هر کشور به گشت‌وگذار در مراکز خرید و خرید درمانی اختصاص پیدا کند. با بهترین مراکز خرید اسپانیا، سوئیس و فرانسه در ادامه آشنا خواهید شد.

مراکز خرید بارسلونا

  • مرکز خرید محبوب و جذاب (Maremagnum)
  • مجموعه La Roca Village) یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های خرید (اوت لت)
  • مرکز خرید لاس آرناس Las Arenas de Barcelona))

مراکز خرید سوئیس

  • مرکز خرید (GLATT)
  • پاساژ (EUROPAALLEE)
  • مرکز خرید (LETZIPARK)
  • خیابان بانهوف

مراکز خرید پاریس

  • گالری لافایت
  • بن مارشه
  • بوگرنل

خدمات تور بهاری اسپانیا، سوئیس و فرانسه

تور بهاری ترکیبی عمونوروز با در نظر گرفتن خدمات زیر، تجربه منحصربه‌فردی را در سفر به دو کشور محبوب اروپایی برایتان خلق می‌کند:

  • اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه
  • پرواز رفت‌وبرگشت
  • راهنمای فارسی‌زبان
  • ترانسفر ورودی و بین‌شهری
  • گشت شهری در بارسلونا و پاریس و تمام شهرهای مسیر سفر
  • تجربه قایق‌سواری بر رود سن پاریس
  • فونیکولار به ممنطقه مونمارتر پاریس
  • پرداخت ورودی طبقه دوم برج ایفل، کارخانه شکلات سازی کایلر، قلعه شیهون و موزه هنرهای دیجیتال پاریس
  • یک وعده شام در لیسین
  • ویزا
  • بیمه مسافرتی

قیمت تور ترکیبی اسپانیا، سوئیس و فرانسه

شرکت سفرهای عمونوروز ما با در نظر گرفتن کمترین سود و حفظ امنیت مالی مسافران، این پکیج را طوری طراحی کرده است که امکان خرید آن با کمترین دغدغه مالی برای شما فراهم باشد.

 ◄ قیمت تور هر نفر(اتاق دبل): 1690 دلار+ هزینه پرواز

◄ قیمت هر نفر (اتاق سینگل): 2240 دلار+ هزینه پرواز

آنچه از تور ویژه ترکیبی اسپانیا، سوئیس و فرانسه در نوروز به یادگار می‌ماند!

با خرید تور بهاری اسپانیا، سوئیس و فرانسه می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید؛ تجربه گشت‌های شهری و آشنایی با شهرهای تاریخی دیدنی‌ترین کشورهای جهان، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی سه شهر بارسلونا، زوریخ و پاریس، زمان‌بندی برای خرید از مراکز خرید و همچنین اقامتی خاطره‌انگیز در یکی از هتل‌های منتخبی که عمونوروز برایتان در نظر گرفته است. در پایان سفر خوش و امنی را برایتان آرزومندیم!

نقشه سفر