تور بهاری اسپانیا

  • تاریخ اولین برگزاری ۱۵ خرداد
  • مدت اقامت از
    ۴ شب و ۵ روز
  • شروع قیمت با تخفیف از ۹۵۰ یورو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران بخش تورهای اروپایی عمونوروز به شماره 09336486859 تماس بگیرید.

  • شروع برگزاری ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
تاریخ اعتبار: سه شنبه / ۱۵ خرداد
هتل(ها) اتاق دو تخته اتاق یک تخته انتخاب
هتل چهار ستاره
۹۵۰ یورو۱,۲۷۰ یورو

جزئیات تور

شهر مبدأ: تهران
محل حرکت تور: فرودگاه امام خمینی
تاریخ ارزان‌ترین قیمت: ۱۵ خرداد
درجه سختی: سبک
محدوده سنی: نوزاد تا بزرگسال
شهرهای مورد بازدید:
کشور های مورد بازدید:
بلیط رفت و برگشت
ترانسفر به هتل
ویزای توریستی
تور لیدر فارسی زبان
ترانسفر بین شهری
اقامت در هتل
گشت شهری
بیمه مسافرتی

درباره تور

راهنمای خرید تور بهاری اسپانیا برای بهار 1403 با عمونوروز

سفرهای بهاری همیشه برای ما ایرانیان لطف دیگری دارد! مخصوصاً اگر سفر، یک سفر خارجی و مقصد، یکی از کشورهای محبوب جهان باشد؛ اسپانیا. طرفداران تورهای بهاری به لطف تعطیلات بسیاری که پیش روی دارند به ویژه در تعطیلات خرداد ماه، می‌توانند با انتخاب تور بهاری اسپانیا برگ دیگری از خاطرات سفرهای خارجی خود را با عمونوروز ورق بزنند. درصورتی‌که اولین بار است تجربه چنین سفر منحصربه‌فردی را می‌خواهید داشته باشید، لازم است با نکاتی که قبل از سفر، مفید و موردنیاز هستند بیشتر آشنا شوید.

     

نکاتی در مورد آب‌وهوای اسپانیا

گردشگران کارکشته، این کشور دوست‌داشتنی را به کشوری با آب‌وهوای ملایم و معتدل می‌شناسند. اما تابستان‌های اسپانیا چنان داغ است که دست‌کمی از کشورهای استوایی ندارد. عموماً به مسافران خود توصیه نمی‌کنیم که فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنند تا از خطر گرمازدگی در ظهرهای داغ 40 درجه سانتی‌گرادی در امان بمانند.

عمونوروز، فصل بهار را بهترین زمان سفر به این کشور جذاب می‌داند.

بهترین زمان سفر با تور بهاری اسپانیا

این کشور در فصل بهار، آب‌وهوایی غیرمنتظره دارد و شما نمی‌توانید خیلی با قدرت پیش‌بینی قوی در مورد آب‌وهوای آن پیش بروید. اما به‌طورکلی بهترین زمان سفر، ماه مارس (اوایل فروردین) است که بهار، رخت چشم‌نواز خود را بر تن کرده است و درختان، لباس لطیف شکوفه‌ها را بر تن دارند.

همچنین ناگفته نماند که بهار اسپانیا بهترین زمان گشت‌وگذار در شهرهای این کشور است که به دلیل فاصله از روزهای پیک گردشگری، فرصت عالی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری، پیاده‌روی در خیابان‌های سنگفرش قدیمی و خرید از مراکز خرید را برایتان فراهم می‌کند.

در تور بهاری اسپانیا از کدام شهرها بازدید خواهیم کرد؟

اسپانیا به دلیل داشتن پیشینه تاریخی بسیار کهن و جذابی که دارد بدون تردید یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری جهان مخصوصاً برای عاشقان فرهنگ و تاریخ و هنر به شمار می‌رود. ما در تو بهاری 1403 در تلاش هستیم ضمن تقسیم‌بندی 2 شب اقامت در مادرید و 2 شب اقدامت در بارسلون،  برای شما خاطرات دل‌نشینی در بازدید از شهرهای مهم این کشور تاریخی رقم بزنیم.

◄ مقصد اول- شهر مادرید

◄ مقصد دوم- شهر بارسلون

مقصد اول؛ مادرید

قلب تپنده اسپانیا و پایتخت این کشور! شهر مادرید به شهر موسیقی، شب‌های روشن، فوتبال و موزه‌ها معروف است. پایتخت ماتادورها به‌عنوان مرکز فرهنگ، تجارت و توسعه اجتماعی شناخته می‌شود.

عمونوروز با انتخاب مادرید به‌عنوان مقصد اول در نظر دارد شما را مهمان شور زندگی همخوان با استانداردهای اروپای غربی و همچنین فرهنگ اسپانیایی کند. در ادامه با دو مورد از جاذبه‌های گردشگری سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا بیشتر آشنا خواهید شد.

میدان اسپانیا Plaza de Es­paña

میدان پلازای مادرید یکی از میادین بزرگ و تماشایی این شهر است که در سال 1929 برای برگزاری نمایشگاه جهانی مادرید ساخته شد و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است. دلایل مهمی که باعث می‌شود در بازدید از میدان پلازا تحت تأثیر قرار بگیرید به شرح زیر است:

  • طراحی میدان بینهایت زیبا و باشکوه است.
  • مجسمه‌های بی‌شماری در جای‌جای میدان قرار گرفته است.
  • فواره میدان نظر هر گردشگری را جلب می‌کند.
  • مراسم آتش‌بازی و سایر رویدادهای در این نقطه از شهر برگزار می‌شود.

میدان پلازا مایور Plaza Mayor

میدان پلازای مایور از دیگر میادین دیدنی و البته مهم شهر مادرید است که در مرکز شهر قرار دارد. این میدان در قرن هفدهم میلادی ساخته شد و در حال حاضر در فهرست یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری مادرید قرار دارد.

مقصد چهارم؛ شهر بارسلون

بارسلون دومین شهر پرجمعیت اسپانیاست و مهم‌ترین دلیلی که در تور بهاری اسپانیا جایگاه ویژه‌ای دارد انتخاب آن از سوی نشنال جئوگرافیک به‌عنوان بهترین شهر ساحلی به لطف آب‌وهوای مدیترانه‌ای است. دو جاذبه گردشگری زیر تنها بخشی از برنامه عمونوروز برای خاطره سازی در این شهر فرهنگی، تاریخی و دیدنی است:

خیابان لا رامبلا؛ قلب تپنده بارسلونا

خیابان لا رامبلا یکی از مهم‌ترین و پربازدیدترین خیابان‌های شهر بارسلونا است که در مرکز این شهر قرار دارد. این خیابان در قرن سیزدهم میلادی ساخته شد و در حال حاضر یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بارسلونا محسوب می‌شود.

خیابان لا رامبلا در سبک باروک طراحی شده و دارای یک نمای زیبا و باشکوه است. ساختمان‌های بلند و سرسبز با نمای آجری و طاق‌های قوسی این خیابان را احاطه کرده‌اند.

خیابان لارامبلا دارای امکانات و جاذبه‌های گردشگری متعددی است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بنای یادبود کلمبوس
  • بازار ماهی
  • بازار گل
  • کافه‌ها و رستوران‌های متعدد
  • فروشگاه‌های صنایع‌دستی

بازدید از آثار آنتونی گائودی

آنتونی گائودی یکی از مشهورترین معماران جهان است. وی بیشتر به خاطر سبک مدرنیستی خود شناخته می‌شود که از اشکال منحنی و رنگ‌های روشن استفاده می‌کند. گائودی در بارسلونا، اسپانیا، متولد شد و بسیاری از آثار معروف خود را در این شهر طراحی و ساخت.

کلیسای ساگرادا فامیلیا: این کلیسای بزرگ هنوز در حال ساخت است و قرار است در سال ۲۰۲۰ تکمیل شود. ساگرادا فامیلیا یکی از نمادین‌ترین آثار گائودی است و یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری بارسلونا است.

فرهنگ غذایی در اسپانیای تاریخی

هم‌سفر شدن با عمونوروز شانس آشنایی با فرهنگ غذایی بسیار جالب اسپانیا و همچنین امتحان کردن دستورهای غذایی متنوع را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بخش زیادی از آشپزی اسپانیایی با مواد اولیه و روش‌های پخت مشابه است که قدمتی نزدیک به 2-3 قرن دارد. غذاهای اسپانیایی همیشه تازه و خوشمزه هستند.

لذت خرید در مراکز خرید اسپانیا

خرید درمانی جزو ثابت هر سفری به شمار می‌رود. در تور نوروزی امسال به کشور اسپانیا این فرصت را خواهید داشت که از معروف‌ترین مراکز خرید واقع در مادرید و بارسلون دیدن و خرید کنید.

مراکز خرید مادرید

  • مرکز خرید پلازا نورته (Plaza Norte)
  • مرکز خرید پرینچیپه پیو (Principe Pio)
  • مرکز خرید لا گاویا (La Gavia)

مراکز خرید بارسلون

  • مرکز خرید محبوب و جذاب (Maremagnum)
  • مجموعه La Roca Village) یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های خرید (اوت لت)
  • مرکز خرید لاس آرناس (Las Arenas de Barcelona)

معرفی برنامه روزانه تور 4 شب و 5 روز اسپانیا

عمونوروز برای 4 شب اقامت شما مسافر عزیز برنامه‌ریزی دقیق و رضایت‌بخشی را ترتیب داده است که به ترتیب از اقامت در یکی از هتل‌های مادرید آغاز و به بازدید از شهر بارسلون ختم خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با برنامه سفر، پکیج تور نوروزی اسپانیا را دانلود و مطالعه کنید.

خدمات تور بهاری اسپانیا

تور اسپانیا با در نظر گرفتن خدمات زیر، تجربه منحصربه‌فردی را در سفر به این کشور محبوب اروپایی برایتان خلق می‌کند:

  • بلیت پرواز رفت‌وبرگشت
  • اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه
  • ترانسفر ورودی و بین‌شهری
  • گشت شهری در مادرید و بارسلونا
  • راهنمای گردشگری فارسی‌زبان
  • ورودی میدان گاوبازی لاس ونتاس، صومعه پوبلت، پویل اسپانیول، قطار منتسرات
  • ویزا
  • بیمه مسافرتی

مهم: زمان حرکت تاریخ 15 خرداد 1403 خواهد بود.

قیمت تور اسپانیا برای بهار

مسافران ما می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی و فقط با مقایسه قیمت پکیج‌های آژانس‌های مسافرتی، متوجه تفاوت قیمت چشمگیر پکیج تور اسپانیا با سایر رقبای حوزه گردشگری و خدمات مسافرتی شوند. شرکت ما با در نظر گرفتن سود کمتر و حفظ امنیت مالی مسافران، این پکیج را طوری طراحی کرده است که امکان خرید آن با کمترین دغدغه مالی برای شما فراهم باشد.

 ◄ قیمت تور هر نفر (اتاق دبل): 950 یورو + هزینه پرواز

◄ قیمت تور هر نفر (اتاق سینگل): 1270 یورو+ هزینه پرواز

تمایل به تکرار تجربه با تورهای عمونوروز!

با خرید تور بهاری اسپانیا می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید؛ تجربه گشت‌های شهری و آشنایی با شهرهای تاریخی دیدنی‌ترین کشور جهان، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرهای مادرید و بارسلونا زمان‌بندی برای خرید از مراکز خرید و همچنین اقامتی خاطره‌انگیز در یکی از هتل‌های منتخبی که عمو نوروز برایتان در نظر گرفته است. در پایان سفر خوش و امنی را برایتان آرزومندیم!

نقشه سفر