تور روسیه و کوبا

  • تاریخ اولین برگزاری ۲۷ اسفند
  • مدت اقامت از
    ۹ شب و ۱۰ روز
  • شروع قیمت با تخفیف از ۲,۲۹۰ یورو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران بخش تورهای خارجی عمونوروز به شماره 09336486859 تماس بگیرید.

  • برگذار شده (منقضی)۲۷ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ اعتبار: یکشنبه / ۱۵ بهمن
هتل(ها) اتاق دو تخته اتاق یک تخته انتخاب
هتل چهار و پنج ستاره
۲,۲۹۰ یورو۲,۷۹۰ یورو

جزئیات تور

شهر مبدأ: تهران
محل حرکت تور: فرودگاه امام خمینی
تاریخ ارزان‌ترین قیمت: ۲۷ اسفند
درجه سختی: سبک
محدوده سنی: نوزاد تا بزرگسال
کشور های مورد بازدید:
بلیط رفت و برگشت
ترانسفر به فرودگاه
ترانسفر به هتل
ویزای توریستی
تور لیدر فارسی زبان
ترانسفر بین شهری
بلیط پرواز بین شهری
اقامت در هتل
وعده غذایی
گشت شهری
بیمه مسافرتی

درباره تور

ثبت خاطرات باکویی با خرید تور کوبا در سال 1403

هنوز برای تعطیلات سال 1403 برنامه‌ای ندارید؟ اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با روحیه ماجراجویانه به دنبال کشف جزیره‌ای دیگر هستند، عمونوروز جزیره کوبا را پیشنهاد می‌دهد! احتمالاً پس از خواندن جزئیات تور کوبا ترغیب می‌شوید که این بار چمدان سفر را به مقصد شگفت‌انگیز دیگری ببندید. در راهنمای امروز، قصد داریم یکی دیگر از هدایای سال جدید  را در قالب تور ترکیبی کوبا و مسکو تقدیم شما کنیم.

با دیدن اسم دو کشور متفاوت در دو نقطه متفاوت از کره زمین، احتمالاً متعجب می‌شوید که چطور ممکن است یک چنین تور ترکیبی قابل‌اجرا باشد. باید عرض کنیم که پس از برنامه‌ریزی‌های بسیار، درنهایت موفق شدیم یک تور ترکیبی کاملاً منحصربه‌فرد را برای دوستداران سفرهای خارجی متفاوت طراحی کنیم. در ادامه توضیح خواهیم داد که این تور چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه برای شما خاطره سازی خواهد کرد.

نکاتی در مورد آب‌وهوای روسیه و کوبا

برخلاف تصور بسیاری که روسیه را کشوری سرد و یخبندان می‌شناسند، این کشور تنوع آب‌وهوایی و مخصوصاً فصل گرم قابل‌توجهی دارد. در مورد فصل بهار ( مارس و هم‌زمان با برگزاری تور نوروزی کوبا) باید اضافه کنیم که بهار روسیه با بهار ایران چندان قابل‌مقایسه نیست. شما زمانی وارد این کشور خواهید شد که هنوز سرمای زمستان قدرت‌نمایی می‌کند و بسیاری از شهرها، دمایی بین منفی 8 تا 19 درجه سانتی‌گراد دارند. با این اوصاف، بهار روسیه فصل رویش گیاهان و شکوفه زدن درختان است و بسیاری از جشنواره‌ها در دو شهر مسکو و سنت پترزبورگ برگزار می‌شوند.

در نقطه مقابل، کشور کوبا قرار دارد که با آب‌وهوای گرمسیری، حسابی گردشگران را غافلگیر می‌کند. تفاوت دما در شب و روز چندان زیاد نیست، وزش تندبادها اتفاقی طبیعی است و روی کاهش دما و تعدیل رطوبت تأثیر می‌گذارد. شهر هاوانا در مقایسه با کوبا، آب‌وهوای نیمه گرمسیری دارد.

بهترین زمان سفر به روسیه

گرچه بهترین زمان سفر به روسیه در فصل گرم آن است ولی قصد داریم یک آغاز سرد را با تور نوروزی کوبا به شما پیشنهاد بدهیم. فراموش نکنید که زمستان‌های روسیه بینهایت تماشایی و مجذوب‌کننده هستند.

بهترین زمان سفر به کوبا

برخلاف روسیه سردسیر، کوبای معتدل در ماه‌های دسامبر تا می بینهایت عالی با هوایی مطبوع برای سفر است. بنابراین با نگاهی به پوستر پکیج ترکیبی کوبا و روسیه، متوجه خواهید شد که مدت‌زمان کوتاهی را در روسیه و بیشترین روزهای سفر را در کشور کوبا سپری خواهید کرد.

در تور ترکیبی از کدام دیدنی‌های روسیه بازدید می‌کنید؟

تاریخ و فرهنگ روسیه در شهر زیبای مسکو به‌خوبی خود را نشان می‌دهد. با ورود به پایتخت روسیه می‌توانید از تماشای کلیساهایی با معماری باشکوه، گنبدهای رنگارنگ، میدان سرخ، کاخ بزرگ کرملین، مترو مسکو و موزه‌های دیدنی شهر لذت ببرید. در مورد متروی مسکو باید اضافه کنیم که ایستگاه‌های آن به زیبایی قصرهای شکوهمند روسی ساخته شده است.

با خرید تور نوروزی مسکو-کوبا فرصت بازدید از یکی از سرزنده‌ترین و هیجان بخش‌ترین شهرهای روسیه و اروپا را پیدا خواهید کرد. در وقت آزادی که عمو نوروز برایتان اختصاص می‌دهد، حتماً به مراکز خرید و سایر جاذبه‌های دیدنی این شهر سر بزنید.

جاذبه‌های گردشگری در سفر به کوبا

به مهم‌ترین بخش تور نوروزی کوبا رسیدیم؛ کوباگردی!

بدون تعارف باید تأکید کنیم که یکی از منحصربه‌فرد فردترین تورهای نوروزی را برای ماجراجویی انتخاب کرده‌اید. کوبا به لطف سیگار برگ کوبایی، خودروهای رنگارنگ قدیمی و موسیقی شادی‌آفرین انرژی بخشی که دارد، قطعاً لبخند رضایت را بر لبان هر گردشگری می‌نشاند.

در سفر خود به کشور کوبا فرصت بازدید از هاوانای قدیم، موزه کاپیتان، بار لابود گیتا دل مدیو، مناطق بیرونی morro cabana، قلعه استعماری اسپانیایی‌ها و چند دیدنی دیگر را خواهید داشت که به‌خوبی شما را با تاریخچه و فرهنگ کوبایی آشنا خواهد کرد.

همچنین ناگفته نماند که بخشی از برنامه تور، به معاشرت با مردمان خونگرم کوبایی در سواحل کارائیب و پیاده‌روی در کوچه‌پس‌کوچه‌های قدیمی سرزمین چگوارا و فیدل کاسترو اختصاص پیدا می‌کند.

فرهنگ غذایی در روسیه و کوبا

برای امتحان کردن انواع غذاهای گوشتی روسی، غذاهایی با رشته‌فرنگی، کوفته، سیب‌زمینی، کلم، سوپ چغندر و سوپ کلم خودتان را آماده کنید! همچنین بهترین فرصت را برای خوردن انواع شیرینی روسی خواهید داشت.

باید اضافه کنیم که بخشی از تور نوروزی کوبا صرف امتحان کردن انواع نوشیدنی‌های روسی ازجمله چای و قهوه می‌شود؛ هردو نوشیدنی ازجمله نوشیدنی‌های پرطرفدار مردم مسکو هستند. جالب است بدانید که دعوت برای نوشیدن چای یعنی قرار است یک گپ صمیمانه دو یا چندنفره برگزار شود. بنابراین اگر چنین دعوتی از شما انجام شد به‌عنوان فرصتی برای آشنایی بیشتر با روس‌ها از دست ندهید!

با ورود به کوبا قطعاً باید برای ماجراجویی در فرهنگ غذایی مردمان این کشور هم آماده باشید. غذا در کوبا ارزان است و شما می‌توانید در طول برگزاری تور به سراغ انواع ساندویچ‌ها و پیتزاهای مخصوص کوبایی بروید. مغازه‌هایی به نام پالادارس paladares محلی برای فروش و سرو غذاهای کوبایی هستند. همچنین ناگفته نماند که از خوردن غذای معروف کوبایی ropa vieja هم غافل نشوید؛ غذایی با گوشت قرمز همراه با برنج و لوبیا با سس خوشمزه.

از فرصت خرید در تور کوبا غافل نمانید!

چه کسی را سراغ دارید که از خرید کردن در سفر، خاطره خوبی نداشته باشد! با توجه به اینکه کوبا کشور ارزانی است شما می‌توانید با انتخاب چند مرکز خرید ارزان که در ادامه معرفی می‌کنیم، این خاطره خوشایند را بار دیگر تکرار کنید:

  • مرکز خرید گالریاس د پاسئو Galerías de Paseo shopping mall
  • مرکز خرید لا پونتینا La Puntilla shopping mall
  • مرکز خرید پلازا کارلوس سوم Plaza Carlos III shopping mall
  • لا کاسا دل آبانو کینتا La Casa del Habano Quinta

خدمات تور ترکیبی کوبا و روسیه

برای سفر 10 روزه شما به مسکو و کوبا، خدمات زیر را در نظر گرفته‌ایم:

  • بلیت رفت‌وبرگشت با هواپیمایی ایرفلوت
  • 9 شب و 10 روز اقامت در هتل‌های 4 و پنج ستاره
  • راهنمای فارسی‌زبان از ایران تا روز بازگشت
  • پرداخت کلیه ورودی‌ها (بر عهده آژانس)
  • پرداخت هزینه ویزای روسیه و کوبا
  • بیمه مسافرتی تا سقف 50 هزار یورو با پوشش کرونا
  • علاوه بر ناهار و شام رایگان در ترینیداد و وارادرو، 7 وعده غذایی رایگان در گشت‌ها
  • خدمات CIP در فرودگاه امام خمینی در مسیر رفت
  • خدمات ویژه انگشت‌نگاری سفارت کوبا برای مسافران شهرستانی

قیمت تور کوبا با عمونوروز

مسافران ما می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنها با یک تماس تلفنی، از قیمت پکیج نوروزی ترکیبی عمونوروز اطلاع کسب کنند. شرکت ما با در نظر گرفتن سود کمتر و حفظ امنیت مالی مسافران، این پکیج را طوری طراحی کرده است که امکان خرید آن با کمترین دغدغه مالی برای شما فراهم باشد.

 ◄ قیمت تور هر نفر (اتاق دبل): 2290 دلار + 68 میلیون تومان، هزینه پرواز

◄ قیمت تور هر نفر (اتاق سینگل):2790 دلار+ 68  میلیون تومان، هزینه پرواز

 

تمایل به تکرار تجربه با تورهای عمونوروز!

با خرید تور کوبا می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید؛ تجربه گشت‌های شهری و آشنایی با شهرهای تاریخی دو کشور روسیه و کوبا، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرهای مسکو و سه شهر هاوانا، ترینیداد و وارادرود، زمان‌بندی برای خرید از مراکز خرید و همچنین اقامتی خاطره‌انگیز در یکی از هتل‌های منتخبی که عمو نوروز برایتان در نظر گرفته است. در پایان سفر خوش و امنی را برایتان آرزومندیم!