تور اسپانیا و پرتغال

  • تاریخ اولین برگزاری ۸ خرداد
  • مدت اقامت از
    ۷ شب و ۸ روز
  • شروع قیمت با تخفیف از ۱,۳۹۰ یورو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران بخش تورهای اروپایی عمونوروز به شماره 09336486859 تماس بگیرید.

  • شروع برگزاری ۸ خرداد ۱۴۰۳
تاریخ اعتبار: سه شنبه / ۸ خرداد
هتل(ها) نوع اتاق اتاق دو تخته اتاق یک تخته انتخاب
هتل چهار ستاره
دو تخته۱,۳۹۰ یورو۱,۸۹۰ یورو

جزئیات تور

شهر مبدأ: تهران
محل حرکت تور: فرودگاه امام خمینی
تاریخ ارزان‌ترین قیمت: ۸ خرداد
درجه سختی: سبک
محدوده سنی: نوزاد تا بزرگسال
شهرهای مورد بازدید:
کشور های مورد بازدید:
بلیط رفت و برگشت
ترانسفر به هتل
ویزای توریستی
تور لیدر فارسی زبان
ترانسفر بین شهری
اقامت در هتل
گشت شهری
بیمه مسافرتی

درباره تور

تورهای بهاری به مقصد کشورهای محبوب همیشه هیجان زیادی را برای طرفدارانش به همراه دارد. تور اسپانیا پرتقال ازجمله همین تورهاست که عمونوروز افتخار طراحی و اجرای آن را برای اهالی سفر پیدا کرده است. در معرفی تور خارجی امروز به جزئیاتی می‌پردازیم که هر مسافری به کشورهای خارجی به دانستن آن نیاز دارد.

در تور اسپانیا پرتقال از کدام شهرها بازدید خواهیم کرد؟

سفر بهاری امسال به مقصد دو کشور اسپانیا و پرتقال و به مدت 8 روز برگزار می‌شود. تور ویژه امسال برای اولین تاریخ در خرداد ماه برگزار خواهد شد. ناگفته نماند که پس‌ازاین تاریخ، هر سه‌شنبه هم تور اسپانیا مورد آماده خرید است و مسافران به مدت پنج و هشت روز شانس ثبت خاطراتی فراموش نشدنی را در کشورهای موردنظر خواهند داشت.

مقصد اول: شهر مادرید

مادرید پایتخت اسپانیا با آغوش باز پذیرای مهمانان خود است تا گنجینه‌های شهر را به نمایش بگذارد!

میدان اسپانیا  Plaza de Es­paña

میدان پلازا دی اسپانا یک میدان بزرگ و زیبا در مادرید، اسپانیا است. این میدان در سال 1929 برای نمایشگاه جهانی مادرید ساخته شد و یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر است.

برخی از فعالیت‌هایی که می‌توانید در میدان پلازا دی اسپانا انجام دهید عبارت‌اند از:

  • از طراحی زیبا و باشکوه میدان لذت ببرید.
  • از مجسمه‌های متعدد میدان عکس بگیرید.
  • در فواره میدان قدم بزنید.
  • از تماشای آتش‌بازی یا سایر رویدادهای ویژه لذت ببرید.

میدان پلازا دی اسپانا یک مکان دیدنی ضروری برای هرکسی است که به مادرید سفر می‌کند. این میدان یکی از جاذبه‌های گردشگری برتر شهر است و دارای چیزی برای همه است.

میدان پلازا مایور Plaza Mayor

میدان پلازا مایور یکی از مهم‌ترین و زیباترین میدان‌های شهر مادرید است که در مرکز این شهر قرار دارد. این میدان در قرن هفدهم میلادی ساخته شد و در حال حاضر یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مادرید محسوب می‌شود. باید اضافه کنیم که سبک معماری میدان، سبک باروک و دارای یک نمای زیبا و باشکوه است. این میدان توسط دو ردیف ساختمان‌های سه‌طبقه احاطه شده است که دارای نمای آجری و طاق‌های قوسی هستند. ساختمان شهرداری، مجسمه فیلیپ سوم، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد و بازارچه صنایع‌دستی ازجمله امکانات موجود در میدان پلازامایور است.

مقصد دوم: کشور پرتقال

پرتغال کشوری زیبا در جنوب غربی اروپا است که با سواحل شنی، آب‌وهوای معتدل و مردمی مهربان و مهمان‌نواز، مقصدی محبوب برای گردشگران از سراسر جهان است. اگر به دنبال یک سفر خاطره‌انگیز در فصل زمستان هستید، پرتغال گزینه‌ای عالی است. در این فصل، دمای هوا در پرتغال معمولاً بین 10 تا 15 درجه سانتی‌گراد است که برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و سایر فعالیت‌های فضای باز بسیار مناسب است.

آب‌وهوای معتدل، قیمت‌های پایین‌تر یا تخفیف خورده و همچنین خلوت‌تر بودن شهرها و مکان‌های گردشگری باعث شده است تا تور اسپانیا پرتقال برای فصل زمستان لطف دیگری داشته باشد. حالا که چمدان سفر را بسته و آماده سفر شده‌اید، کافی است برای خرید تور شماره 02137974000 را شماره‌گیری کنید!

جزایر آلگاروه

جزایر آلگاروه یک مجموعه از جزایر زیبا در جنوب پرتغال است. این جزایر به دلیل سواحل شنی سفید، آب‌های فیروزه‌ای و آب‌وهوای معتدل، مقصدی محبوب برای گردشگران در سراسر جهان است. فعالیت‌های محبوب در جزایر آلگاروه شامل شنا، آفتاب گرفتن، غواصی، غواصی اسکوبا و قایق‌سواری است.

جزایر آلگاروه همچنین دارای تاریخ و فرهنگ غنی هستند. این جزایر زمانی بخشی از امپراتوری پرتغال بودند و هنوز هم می‌توانید قلعه‌ها، کلیساها و سایر بناهای تاریخی را در اینجا مشاهده کنید.

صومعه جیرونیموس

صومعه جیرونیموس یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در لیسبون، پایتخت پرتغال، است. این صومعه در قرن شانزدهم به دستور پادشاه مانوئل اول ساخته شد تا به یاد اولین سفرهای دریایی پرتغال به هند و شرق دور ساخته شود. صومعه جیرونیموس یک نمونه عالی از معماری رنسانس در پرتغال است. این صومعه به دلیل نمای زیبای خود، تزئینات داخلی غنی و موقعیت مکانی آن در کنار رودخانه تاگوس، یکی از زیباترین بناهای اروپا محسوب می‌شود.

آیا در تور ویژه اسپانیا پرتقال فرصت خرید کردن دارم؟

بله قطعاً! تور اسپانیا و پرتقال عمونوروز به مقصد سه شهر مادرید، بارسلونا و لیسبون به‌گونه‌ای طراحی شده است تا بخشی از زمان اقامت مسافران در هر شهر به گشت‌وگذار در مراکز خرید و خرید درمانی اختصاص پیدا کند. در ادامه با بهترین مراکز خرید اسپانیا و پرتقال در ادامه آشنا خواهید شد.

مراکز خرید مادرید

  • مرکز خرید پلازا نورته (Plaza Norte)
  • مرکز خرید پرینچیپه پیو (Principe Pio)
  • مرکز خرید لا گاویا (La Gavia)

مراکز خرید لیسبون (پرتقال)

  • سنترو واسکو دا گاما (Centro Vasco da Gama)
  • کلومبو شاپینگ (Colombo Shopping)
  • آل کورت انگلس (El Corte Ingles)

خدمات تور اسپانیا و پرتقال

تور اسپانیا پرتقال با در نظر گرفتن خدمات زیر، تجربه منحصربه‌فردی را در سفر به این دو کشور محبوب اروپایی برایتان خلق می‌کند:

  • اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه
  • ترانسفر ورودی و بین‌شهری
  • گشت شهری در مادرید و لیسبون و شهرهای مسیر سفر
  • راهنمای گردشگری
  • ویزا
  • ورودیه‌ها
  • بیمه مسافرتی

قیمت تور اسپانیا پرتقال

مسافران ما می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی و فقط با مقایسه قیمت پکیج‌های آژانس‌های مسافرتی، متوجه تفاوت قیمت چشمگیر پکیج تور اسپانیا و پرتقال با سایر رقبای حوزه گردشگری و خدمات مسافرتی شوند. شرکت ما با در نظر گرفتن کمترین سود و حفظ امنیت مالی مسافران، این پکیج را طوری طراحی کرده است که امکان خرید آن با کمترین دغدغه مالی برای شما فراهم باشد.

◄ قیمت تور هر نفر: 1390 یورو به‌اضافه هزینه پرواز

آنچه از تور اسپانیا، پرتقال به یادگار می‌ماند!

با خرید تور ویژه اسپانیا پرتقال می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید؛ تجربه گشت‌های شهری و آشنایی با شهرهای تاریخی دیدنی‌ترین کشورهای جهان، بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی سه شهر مادرید، پورتو و لیسبون، زمان‌بندی برای خرید از مراکز خرید و همچنین اقامتی خاطره‌انگیز دریکی از هتل‌های منتخبی که عمونوروز برایتان در نظر گرفته است. برای خرید تور همین حالا اقدام کنید.

در پایان سفر خوش و امنی را برایتان آرزومندیم!

نقشه سفر